Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 November 2014 | Thailand, Bangkok

Donderdagochtend 13-11-14 zijn we ' s ochtends naar schiphol vertrokken om vervolgens eerst met Air France naar Parijs te vliegen. Op het vliegveld in Parijs hadden we een overstap van 2 uur, waarna we om 14:00 naar Bangkok vertrokken. Alles verliep soepel en op tijd.

Na een vlucht van 11 uur kwamen we om 07:15 op 14-11-14 aan op Bangkok airport. Een erg groot en netjes vliegveld, waar we in de lange rij voor de douane konden aansluiten, toen we erdoor waren stonden onze tassen gelijk klaar en konden we op pad gaan.

Met de skytrain zijn we naar ons hotel gegaan. In tegenstelling tot Kuala lumpur, was alles hier goed te vinden en duidelijk aangegeven. Wel zijn de treinen hier overvol, dus vaak proppen geblazen. Verder is het een netjes hotel en hebben we vanochtend gelijk het ontbijt uit geprobeerd, dit was erg goed te doen, naast gebakken ei en pannenkoekjes, konden we ook uit rijst en warme groente kiezen. Daarna besloten we even wat slaap in te halen en zijn we in de namiddag Bangkok in gegaan met de skytrain. Onszelf weer in de trein gepropt en na 2 haltes uitgestapt in het centrum. Een erg drukke stad, met overal eetkraampjes langs de weg en marktjes met allerlei namaakartikelen. Verder is het erg warm en is er veel smog in de stad. Ook nog een stukje met de tuk-tuk door het drukke verkeer gereden, erg leuk om mee te maken en vervolgens weer teruggekeerd naar het hotel. Morgen gaan we Bangkok verder ontdekken.

• 14 November 2014 - 16:17

Wil Fakkeldij:

klinkt goed! Kijken uit naar meer!
    liefs Wil

• 14 November 2014 - 16:34

Bert:

We blijven jullie volgen
    Lekker ontbijtje trouwens :)

• 15 November 2014 - 18:43

Lara:

Klinkt goed, veel plezier!