back in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit - WaarBenJij.nu back in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marit - WaarBenJij.nu

back in sydney

Door: marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

05 December 2012 | Australië, Sydney

Vanochtend vroeg naar Cairns airport vertrokken om met jetstar naar Sydney airport te vliegen. Auto terug gebracht en konden lekker snel inchecken. Maar helaas de vlucht was uiteindelijk een uur vertraagd waardoor we op Sydney moesten haasten omdat we standby stonden voor de vlucht naar Singapore. Uiteindelijk 1 uur en 25 minuten voor de vertrektijd aangekomen. En toen begon het gezeur, eerst kon niemand ons listen en moesten we maar 5 uur wachten totdat we naar de UK konden bellen. Maar dat pikte Frank natuurlijk niet en na hoop gedoe konden we uiteindelijk toch wel gelist worden. Maar helaas was de vlucht vol en zitten we vast in sydney in een gaar hotel. Morgen poging nummer 2, we keep our fingers crossed!!

• 05 December 2012 - 15:00

Anbita:

Jullie avontuurlijke reis moet natuurlijk ook een beetje spannend eindigen. Hopelijk is de volgende poging wel succesvol. We wachten af en een foto/film avond is wel een goed idee.
    Dat de haai alleen in de case van Frank heeft gebeten en zit toch wel genoeg vlees aan!!!!