Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu Back in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu

Back in Bangkok

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 December 2014 | Thailand, Bangkok

Sinds woensdagmiddag zijn we weer terug in Bangkok, we verblijven nu alleen in het andere gedeelte van de stad, business district. Gistermiddag vanaf het vliegveld weer de trein gepakt naar phaya thai en daar overgestapt in een overvolle trein naar Nana statiom, vanaf daar zou het 10 minuten lopen zijn naar het hotel. Natuurlijk konden we het weer eens niet vinden, nou was het kaartje van het hotel ook niet erg duidelijk, dus maar een tuk-tuk genomen. Wel blijkt het hotel in de rosse buurt te zitten, met ook heel veel ladyboys hehe. Verder gisteravond voor slechts 3 euro per persoon naar de film interstellar gegaan in een mooie bios.

Vandaag lekker rustig aangedaan en wat malls bekeken, o.a het Siam Paragon, een zeer luxe mall, waar ze op de 2e verdieping mooie dure auto's verkopen, wel grappig om te zien, maar je mocht er helaas geen foto's maken. En vanavond een andere bios uitgeprobeerd en de film Exodus bekeken. Veel gelopen vandaag en af en toe de trein genomen, een taxi nemen in dit deel van de stad heeft weinig zin aangezien het verkeer eigenlijk de hele dag door in de file staat. Wel een hele tegenstelling dit luxe gedeelte van Bangkok in tegen stelling tot het begin van onze reis tussen de tempels en echt alleen maar winkels met namaakproducten. Morgen is alweer ons laatste dagje Bangkok en zit de fantastische vakantie er weer op!