Rock climbing Railay - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu Rock climbing Railay - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Marit - WaarBenJij.nu

Rock climbing Railay

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 November 2014 | Thailand, Krabi

Gisterochtend weer vroeg uit de veren om Rock Climbing te doen op Railay. Met een longtailboat werden we vanaf de pier in Ao Nang naar Railay island gebracht, het was 09:00 en nu al snikheet, dus we hoopten maar dat de rocks niet in de zon zouden zijn. De longtailboat stopte een stuk van het strand, dus mochten we het water in en over de scherpe steentjes naar het strand lopen. Daarna werde we naar de shop gebracht en kregen we onze uitrusting, wat bestond uit klimschoentjes en een harnas. Vervolgens gingen we naar de rotsen toe, die gelukkig helemaal in de schaduw lagen. Hier hebben we allebei vier keer een andere rots beklommen, het was een hele uitdaging om de juiste grippunten te vinden en ook erg intensief.
Ook erg gelachen als Frank ging abseilen, dan moest het kleine thaise mannetje zich verankeren aan een rots en dan nog ging hij de lucht in.

' s middags besloten om lekker op Railay beach te blijven, aan een mooi strand met groene omgeving, wij vonden dit een veel mooier eiland dan phi phi, terwijl phi phi op nummer 1 staat als mooiste eilandje ??? Rond een uurtje of 16:30 begon het hevig te regenen en te onweren en om 17:30 zou onze longtailboat terug gaan naar Ao Nang, beetje scary dus, maar goed de bootreis weer overleefd, de safety is hier net wat anders dan in Nederland :-). Nu zitten we te wachten in de lounge van Bangkok air, om 01:45 vliegen we naar Koh Samui, een vlucht van slechts driekwartier.

• 28 November 2014 - 10:20

Wil:

Haha het lijkt wel werken!! Jullie hebben toch wel opnames van het abseilen? Lijkt me erg leuk ; )

• 29 November 2014 - 08:44

Lara:

Hahah, wat een koning is Frank ook