rustig dagje in napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu rustig dagje in napier - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu

rustig dagje in napier

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 November 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

Vandaag de dag lekker chill begonnen. Eerst rustig ontbeten en daarna nog wat dingen gepland voor in Australie. Daarna zijn we richting Napier gereden, een route van 2 uur. En jaja, deze keer heb ik eens aan de andere kant van de weg gereden, aangezien het een mooie zonnige dag was. Was uiteindelijk goed te doen.

Daarna 's middags even bij het kiezelstrand van Napier gezeten en door het stadje gelopen. Deze stad is voornamelijk in Art deco stijl gebouwd, na de aardbeving in 1931 is dit stadje volledig herbouwd.

' s avonds zijn we nog een rondje gaan hardlopen en hebben we onze duiktrip gepland voor Cairns. We gaan 2 dagen duiken (7 duiken), waarbij we ook 1 nacht op de boot zullen slapen. Verder zijn we nog van plan om het Daintree forest te bekijken.

Morgen zijn we van plan om een hike te doen bij Cape Kidnappers over het strand en daarna rijden we 's middags terug naar Wellington, waar we de ferry weer zullen pakken.

• 27 November 2012 - 17:06

Anita:

Hebben jullie ook wat van de Maiori's gezien. Schijnt nogal spectaculair te zijn als zij aan de gang gaan met die supersmalle boten.
    Ook is er jaarlijks een groot feest te zijn rond de Maiori's, dan halen ze zelfs de musea leeg om er vervolgens van alles mee te doen. Ben alleen vergeten te vragen wanneer dat is.

• 27 November 2012 - 19:43

Wil:

Leuke foto's van Hobbitton. Als je je hoofd en voeten eraf haalt, past het precies, Frank: ) Gelukkig is de camper n stuk groter!! Gaaf Marit, dat je er ook in gereden hebt. Lijkt mij 'n hele onderneming.