Sydney day 3 - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Marit - WaarBenJij.nu Sydney day 3 - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Marit - WaarBenJij.nu

Sydney day 3

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

09 November 2012 | Australië, Sydney Central Business District

Vanochtend een whale whatcing tour gedaan vanuit darling harbour, was erg cool. We hebben een moeder en baby walvis een paar keer gezien. Moesten alleen iedere keer ongeveer 4 minuten wachten voordat ze weer bovenkwamen. Het is niet zoals bij dolfijnen, die zowat constant te zien zijn. Maar erg cool om een keer gezien te hebben. We gingen met een supersnelle boot, dus waren zo op open zee. De zee was super kalm, dus dat was ook een mooie bijkomstigheid.

Vanmiddag lekker in een Italiaans restaurant gegeten en net toen we een ijsje wilden gegaan, was er een wolkbreuk. Het kwam met bakken uit de lucht en daarbovenop kwamen er ook nog eens supergrote hagelstenen naar beneden. Gelukkig konden we ergens schuilen. Overigens hebben we de andere dagen ' s middags ook wat regen gehad in Sydney. Dus naast zon ook heel wat regen gezien.

Nu zitten we te wachten op de bus, die ons zo meteen naar de airport brengt voor onze vlucht naar Christchurch.

• 09 November 2012 - 11:18

Jacobine:

Wat gaaf allemaal en geniet van nieuw zeeland!!!

• 09 November 2012 - 23:10

Marit :