Aangekomen in christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu Aangekomen in christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu

Aangekomen in christchurch

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

10 November 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Gisternacht om 01:00 aangekomen op christchurch airport. Frank zat lekker krap trouwens bij jetstar, hehe, gelukkig duurde de vlucht maar 3 uur. We hadden een cabine gehuurd bijhet north south holiday park en waren vergeten te melden dat we laat zouden aankomen en konden ze ook niet meer bellen, aangezien we vergeten waren dat het in nieuw zeeland weer 2 uur later is ten opzichte van sydney.

Dus op hoop van zegen een taxi genomen, waar we een taxi chauffeur hadden die ook zuid afrikaans (soort nederlands) sprak, maar we konden niet alles volgen, haha!Gelukkig zat de sleutel op de deur van de receptie geplakt en konden we dus gewoon onze cabine in. Wel moesten we douchen en naar het toilet iin het algemene gebouw, dus mn eerste campingervaring is gemaakt, wel ff wennen aangezien ik helemaal niet van kamperen houd. Maar alles was gelukkig schoon.

Vanochtend de camper opgehaald (op zich best ruim, dus moet wel goedkomen denk ik) de eigenaar van de camping was zo vriendelijk om ons even af te zetten bij de ophaalplaats.
Nu net in de mall ontbeten en gaan vandaag christchurch
bekijken.

• 10 November 2012 - 09:52

Jan En Wil:

Hallo Marit en Frank

We hebben genoten van jullie reisverslag en zijn benieuwd hoe Marit het camper(en) ervaart.
    Voor Frank zal het geen probleem zijn, die is wel wat gewend.

Liefs Jan

• 10 November 2012 - 19:20

Wil:

hebben jullie al foto's van de camper. k ben reuze benieuwd.

• 10 November 2012 - 20:12

Lara:

Hey Marit! Ik heb net gewerkt in Floriande en moest je de groetjes doen van de bewoners! Ze vroegen allemaal naar je en naar hoe je vakantie is.. :-)

• 12 November 2012 - 08:04

Marit :

Heey jan en wil, kamperen vinden we niet zo leuk, zelfs frank niet, maar ja de rest maakt alles weer goed.

Heey Lara, aah wat lief van de bewoners, doe ze maar de groetjes en heb het super naar me zin, zoveel te doen en te zien.

Foto's lukt nog niet, we hebben iedere keer geen internet, zitten nu in internetcafe. Dus nog niet kunnen oploaden, hebben trouwens wel dvd laten maken van skydiven, erg leuk geworden.

• 13 November 2012 - 07:33

Lara:

Ik ben heel benieuwd naar die DVD!