Chill dagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu Chill dagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit - WaarBenJij.nu

Chill dagje

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

24 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag besloten om nog een dagje op dezelfde camping te blijven in Russell, zodat we nog even van bay of islands konden genieten. Dit stuk van Nieuw Zeeland bestaat uit allemaal baaitjes met stranden, veelal zijn deze stranden erg rustig. Uiteindelijk zijn we bij Welcome Bay gestrand, een super chill strand, waar verder niemand anders was. Je moest via een lange trap omhoog waardoor je door het groen bij het strand aankwam. Daar lekker een paar uurtjes gelegen in de zon, het zeewater was alleen wat te koud.

Daarna besloten om lekker te gaan bbqen, op de camping kan je namelijk gebruikmaken van de gasbbq. Heerlijk buiten kunnen eten, de zon schijnt nog steeds, zal wel echt wennen zijn straks in het koude Nederland. Nu hebben trouwens we de hele tijd 2 eenden voor de camperdeur staan, weer eens wat anders dan 2 katten :-).

• 24 November 2012 - 11:02

Lara:

Hopelijk hebben die eenden geen ADHD, zoals die 2 gekkerds thuis!

• 24 November 2012 - 11:06

Bert:

Ik sluit me bij de vorige schrijver aan

• 24 November 2012 - 11:06

Odette Groeneweg:

Hoi hoi Lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben en al veel gezien , top hoor :-)
    Wens jullie nog een goed reis verder toe en ben benieuwd naar het volgende verslag .

Tjuus Odette

• 24 November 2012 - 11:14

Anita:

Leuk dat je hobbiton nog bezoekt. Pas je wel op dat ze je niet houden, ik denk namelijk dat je wel in zo'n huisje past. Kunnen katten ook aan de ritalin of valium?
    Ik heb gisteren de hele middag geprobeerd bij jou thuis te werken, samen met Ewok en Chewie
    Zij halen zelfs de snoeren uit de laptop!!!!!!!!!!!

• 25 November 2012 - 11:03

Marit:

Lijkt me wel leuk zo'n hobbit huisje ;-), nee he zijn die katten nog steeds zo druk, pff. Gelukkig kan ik er straks weer goed tegenaan, hehe

• 25 November 2012 - 11:03

Marit:

Odetje, hoe gaat het me jou? Ben jij nu al op vakantie geweest?